LiVE & DiRECT FROm CAely

u better leave b4 i shoot at u!! hehehe....

Tuesday, February 27, 2007

End of February 2007........

Finally the month of feb end de.... and i am so happy with it... dunno why.. lolz evendoe exam is coming... but i still dun feel the pressure around me or my frenz... haha.. this week i nvr go to skool for 3 dayz... lolz.. not to say i wanna skip skool lessons... but i am juz too tired to go skool and listen to those teachers who i not really like them. But i still went to skool after 1 sumthing for scouts or bebate stuff. lolz.... Omg... this week i had spent rm90 on taxi this WEEK... omg... is too much and is over spending. i got to go skool after i skip lessons by taxi.. go home by taxi for 3 days... 1 day got to spent about rm20. tat means 20x3= rm60 plus todae i take taxi go and back from 1u... is already rm30... grrr... can't blif this at all...

Founder's day is totally great... lolz.. our exhibition is so damn nice, secky is so damn yeng zai.. lolz.. on tat day, when we are doin our flag break, the string on the flag pole came out... and all the scouts there climb up the flag pole to put the string back to the hole.. but all of them fail... and the funniest part was kinz part.. he was trying to climb up.. but when he goes half way... he slided down... ha ha... so funny.. maybe is bcoz of his weight.. lolz.. i think there are 4 scouts climbed up and the only 1 hu put the string back to the hole is our Secky.... wow.... so damn yeng wey.... SECKY>>> YENG.... lolz... and after tat, those girl scouts and guides in my class talk non stop about him.. ya.. is damn yeng.. haha... Exhibition.. not bad.. everything there was nice&cool... Thanks to p.p and scouts hard work... after the exhibition end, i help them to clean up, pull everything down.... lolz... and i got a hit on my neck from lulu... waaa... so damn pain wey... and i feel like vomit and a little bit dizzy... grr.... but now is ok de... lolz..

Anyway... this was a week tat full of cheese...wat the cheese wey... Well, it happen like this. last Tuesday kitt & xian were actually discussing about breast and the way making it bigger. Then kitt said.. eat more cheese then it can be bigger.. At tat time, all the guys were there.. and start from tat day, whenever they c a girl scout *17th pj* they asked weather she likes to eat cheese or not... And there is a conclusion here.... eat more cheese.. your breast seriously will be bigger.. is a fact... lolz...

On Friday... is consider as a wonderful time for me, tingz and wei.... 3 of us were actually having dinner in ss2 wai sek kai... *the street tat sold all those kind of food*... and we talk talk talk non stop... gossip around.... and suddenly tingz said something.. and it made me feel like laughing... but at tat time i was drinking barlie... so, i accidentally spit out .. omg wey... i noe is gross... but i can't control it.. is too funny... luckily i didn't kena ka wei --- who sitting opposite me.. if not i sure killed by her... haha...

Actually todae i suppose to go out with wei... this is wat i plan earlier.. but i forgot to call her .. then it end up me, kah jun, siu mun hanging out in 1u... lolz. 1 gal with this 2 stupid boys. then we went for movie--- it's a wonderful life.. it's a Cantonese movie, quite funny. not bad.. lolz.. after movie, i wan to go for baseball... but i dunno where is it plus both of the guyz gtg home. so i didn't go for it. after both of them leave... i shop around 1u and got sumthing for myself... haha.. quite happy todae... :p...

-This are all the picz of Founder's day... * grab from sir aunwei.-

shannon, matthew, kinz, kianz, secky and mua

thanks sir for taking this.. haha... is simple but nice.. >.<

tat is g.guides badges... cool wey...

from the normal unjung, scouts and guides make it this!!!

a double storey cake ... and it's expensive!!!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home